Antalya'da 583 Konutlu Sitede Aidat ve Hizmet Tartışması
Antalya'da 583 Konutlu Sitede Aidat ve Hizmet Tartışması
İçeriği Görüntüle

SERİK Orman İşletme Müdürlüğü, orman yangınlarında hayatını kaybeden orman şehitlerini anmak amacıyla aşure ikramında bulundu.

Gebiz Merkez Camisi'nde düzenlenen etkinlikte, vatandaşlara aşure dağıtıldı. Etkinliğe Serik Orman İşletme Müdürü Hüseyin Oğuzhan Okudan ve işletme personelleri katıldı. Müdür Okudan, "Tüm şehitlerimize Allah'tan rahmet, yaralılarımıza acil şifalar diliyoruz. Orman teşkilatı olarak şehitlerimizin hatırasını yaşatmaya devam edeceğiz" dedi.

Kaynak: DHA