Ali Orhan Sol Taraf
Ali Orhan Sol Sabit
22 Eylül 2018, Cumartesi

Twitter'da Yeni Üyelik Sistemi!

Twitter'da Yeni Üyelik Sistemi!

Sosyal medya devi Twitter, profilleri ve tweetleri ön plana çıkaracağı 99 dolarlık yeni üyelik modelini test ediyor.

Ayda 99 dolar ödeyen bir Twitter kullanıcısıysanız,  hesaplarınızdan atılan tweetler otomatik olarak hesabınızı takip etmeyen insanların ana sayfasına düşecek. Bu tweetlerin diğerlerinden farkı ise bir reklam olduğunu gösteren küçük "terfi ettirilmiş" rozeti olacak.

Fikirin çıkış noktası, kullanıcıların kendi reklamlarını oluşturmalarını veya bir reklam kampanyası başlatmalarını gerektirmeyecek şekilde zamandan ve çabadan tasarruf edebilmesidir. Bu sayede küçük şirketler de Twitter’ın geniş reklam havuzuna dahil olabilecek.

Sizinde bildiğiniz gibi bu özellik, Facebook ve Instagram’da bir süredir ‘Gönderiyi Ön Plana Çıkar’ adı altında zaten yer alıyor. Gelirleri her yıl düşmeye devam etmekte olan San Francisco genel merkezli şirket, anlaşılan reklam gelirlerini arttırmanın yollarını aramakta.

Twitter tarafında bu yönteme ‘Promote Mode’ adı verilmiş. Şimdilik beta aşamasında olduğu için, sadece şirket tarafından davet edilen işletmeler kullanabiliyor. 

 

Webtekno

Kafa Kesen Seri Katil Kurbanlarını Sosyal Medyadan Bulmuş! Kafa Kesen Seri Katil Kurbanlarını Sosyal Medyadan Bulmuş!

En Çok Kullanılan Emoji Hangisi? En Çok Kullanılan Emoji Hangisi?

Twitter'da 35 Bin Karakterlik Tweet Atmayı Başardı! Twitter'da 35 Bin Karakterlik Tweet Atmayı Başardı!

Twitter'da 'İfşacılık' Tarihe Karışacak! Twitter'da 'İfşacılık' Tarihe Karışacak!

Beğendim 0 Muhteşem 0 Haha 0 İnanılmaz 0 Üzgün 0 Kızgın 0

twitter twitter üyelik twitter üyelik sistemi twitter yeni üyelik sistemi twitter işletme üyelik sistemi twitter yeni işletme üyeliği sistemi

Haber Yorumları

Habere Ait Yorum Bulunmamaktadır.

Yorum Yazın

CAPTCHA security code

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Frekans Değişti