Ali Orhan Sol Taraf
Ali Orhan Sol Sabit
17 Ekim 2018, Çarşamba

Twitter Kapılarını Çalışmak İsteyenlere Açtı

Twitter Kapılarını Çalışmak İsteyenlere Açtı

Twitter, Londra’daki merkezinde çalışmak isteyenlere kapılarını açıyor. Platform Twitter üzerinden atacağınız tweetleri özgeçmiş olarak kabul ediyor.

Y kuşağı, giderek sosyal medya aracılığıyla işe alıma yaklaşan şirketleri geleneksel yöntemlere tercih ediyor. İngiltere’de yapılan bir araştırmaya göre, 18-24 yaş grubundakilerin e'i kendi özgeçmişleri için yetersiz deneyime sahip olduklarını düşünüp endişeye kapılıyor ve yarısından fazlası CV'lerinin yeterince “dolu” olmadığını düşünüp yeni bir işe başvurmaktan vazgeçiyor. Bu gençlerin p'i ise klasik özgeçmişin kendilerini işverene yeterince göstermelerine izin vermediğini düşünüyor.

Birçok şirket, herhangi bir görüşme garantisi vermeden adaylardan oldukça detaylı bir şekilde online olarak özgeçmişlerini ilgili siteye yüklemelerini şart koşuyor.

Twitter İngitere’den gelen veriler ilginç bir gerçeğe dikkat çekiyor. Yeni Twitter verileri, bilinçli Y kuşağının potansiyel işverenlere doğrudan Twitter üzerinden ulaştığını gösteriyor. #Jobs hashtagi, geçen yıl İngiltere’deki en popüler UK hashtag'lerinden biri olurken Ağustos 2017'den bu yana 3,3 milyon kez kullanıldı. #Hiring, aynı zamanda, işverenlerin iş görüşmelerinin yanı sıra bu konuyla ilgili konuşmalara da ilgi duyduğunun altını çizen en iyi hashtag'larından biriydi.

Ankete katılanların D'ü, CV yazmaktan ziyade iş başvurusunda bulunmak için Twitter'ı kullanmaktan yana olduğunu söyledi. Ankete katılanlardan biri, “Twitter'ı kullanma fikrini beğendim çünkü potansiyel bir işverenle genel bir e-postadan ziyade daha etkileşimli hale gelmemizi sağlıyor” derken bir diğeri, “Twitter'ım, profesyonelliğim ve sıkıcı olabilen özgeçmişimle karşılaştırıldığında kişiliğimi gösteriyor” yorumunda bulundu.

Beğendim 0 Muhteşem 0 Haha 0 İnanılmaz 0 Üzgün 0 Kızgın 0

Kaynak: Hürriyet


TWİTTER

Haber Yorumları

Habere Ait Yorum Bulunmamaktadır.

Yorum Yazın

CAPTCHA security code

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Frekans Değişti