Her 10 kişiden 6’sı her gün duş alırken, 8’i günde en az bir kez dişlerini fırçalıyor. Kişisel bakım ürünlerine olan talep gün geçtikçe artıyor. Türk halkının düzenli olarak bakım ürünleri kullanması pazarı büyüten en önemli etken.

“KİŞİSEL BAKIMDA ÖNCELİK KÖTÜ KOKMAMAK”
Araştırma sonucuna göre; Türkiye’de ‘kişisel bakım’ yüzde 85,3 ile genel vücut temizliği olarak algılanıyor. Vücut temizliğinde öncelik ise kötü kokmamak. Bakımlı olmanın ilk kuralı; kötü kokmamak, en çok tercih edilen kişisel bakım ürünü; cilt kremleri, duş alma sıklığı; yüzde 60,1 oranıyla her gün, diş fırçalama sıklığı; yüzde 84,9 oranıyla her gün bir kez veya daha fazla, kendini bakımlı bulma oranı; yüzde 87,4 olarak saptandı.
(İHA)